Focení miminek

03.06.2021

Focení miminek se poslední dobou věnuji čím dál častěji. Je to dáno hodně tím, že sama jsem maminkou dvou malých rošťáků. 

K focení stylizovaných miminek jsem se dostala chvilinku předtím, než se narodil můj druhorozený syn. Chtěla jsem zaznamenat jeho první dny na světě, a tak jsem se začala více zajímat o právě takové fotografování. Do té doby jsem fotila pouze styl "lifestyle" tedy miminka v náručí rodičů u nich doma v jejich přirozeném prostředí. 

To dělám stále stejně, jen s tím rozdílem, že jsem začala používat více rekvizit k focení, a miminka jsem vyzkoušela tzv. wrapovat, tedy vázat do polohy, kdy jsou zabaleni a cítí se tak bezpečněji. Poznala jsem, že je to uklidňuje a my můžeme nafotit jedinečné záběry.

Toto focení je ideální do 14ti dní věku miminka, kdy ještě krásně spinkají a dají se polohovat v košíčcích, postýlkách apod. Později už jsou miminka více neklidná, a je obtížnější nafotit určité polohy.