Svatební focení

23.06.2021

Svatba je obřad, který se jen výjimečně opakuje a proto je třeba si pečlivě svého fotografa, který vám tento zážitek zachytí, vybírat.

Ač se to může zdát, že každá svatba je stejná, není to pravidlem. Pro mě je každá vaše svatba naprosto originální a jiná. Mám několikaleté zkušenosti s mnohým typem svateb a proto i ráda pomohu, co se koordinace týče. Nejednou se stalo, že mě novomanželé požádali, zda bych jim mohla poradit, jak některé zvyky a program probíhají, nechali se inspirovat. 

Na svatbu vždy jezdím s časovým předstihem, abych si mohla případné prostory okouknout (pokud místo neznám), a také, aby i nevěsta byla uklidněná, že je vše připravené a vše proběhne hladce.

Vždy s sebou vozím dva fotoaparáty a několik náhradních baterií a karet, abych vše stihla zdokumentovat. Nikomu se nechce stát, to, že technika selže a nemá pak nic. Tohle se v mém případě nikdy nestane, vždy jsem ráda připravená a může se na mě klient spolehnout.

Vy si pak užíváte svůj den a já se snažím vám ho ještě více zpříjemnit. Hlavně ženichové nejsou z focení na začátku ,méně nadšení, ale vždy je uklidním tím, že si focení se svou nádhernou nevěstou užijí a po pár záběrech je už opět pouštím do víru oslav :)

Mám na výběr několik balíčků svatebního focení, takže je jen na vás jakou máte představu, a co od svého fotografa očekáváte.

V případě, že vás má tvorba zaujme a sedneme si lidsky, (protože to je základ úspěchu) moc se budu těšit na focení právě vašeho krásného dne!